ایرادات شایع بینی

ایرادات شایع بینی

بسیاری از مشکلات فرمی و کارآیی بینی مشترک و متداول است برخی از ایرادات شایع بینی که مراجعین و بیماران برای درمان و رفع آنها از راه جراحی بینی به مطب دکتر محمد اسماعیل هادی زاده مراجعه می کنند به شرح زیر است :

بینی کج

افراد زیای دچار کجی بینی هستند و بی آنکه به این عارضه واقف باشند ، به زندگی خود ادامه می دهند ولی نمی دانند که مشکلات بویایی و سردرد و  خرخر شبانه آنها از کجا نشات می گیرد اکثر این اشخاص با مراجعه به پزشک های متعدد و پیگیری در آخر متوجه می شوند که بینی شان منحرف است و جایگیری استخوان های بینی و سپتوم نامناسب می باشد .

عده ای دیگر از افراد درگیر با انحراف بینی ، به شکل فاحش و آشکار کجی بینی در صورتشان نمایان و مشخص بوده و علاوه بر اختلال در عملکرد ، فرم ظاهری و جذابیت صورتشان مخدوش می شود .

ایرادات شایع بینی

بینی پهن

پهنی و ضخامت بینی از جمله ایرادات شایع بینی است که این حالت ممکن است از نیمرخ مشهود نباشد اما از تمام رخ زیبایی کل صورت را مخدوش می کند به ویژه به همگام خنده یا صحبت کردن .

تمامی اشخاصی که بینی شان پهن و با عرض زیاد است ، از ظاهر تمام رخ خود گله مندند و این وضعیت نمای اجزای دیگر صورت را نیز مخدوش می کند .

بنا براین میل به باریک کردن بینی در این اشخاص زیاد است .

به هر حال با تدابیر تخصصی و ویژه ی جراحی می توان فرم و ابعاد مناسبی را از همه وجوه در بینی ایجاد نمود .

سایز زیاد بینی

اگر از جمله کسانی هستید که بینی شان سایز بزرگی دارد و این بزرگی سایز از تمامی زوایا واضح است ، می توانید به کمک جراحی بینی تا حد زیادی سایز بینی خود را متعادل نمایید و زیبایی چهره تان را دو چندان سازید .

اکثرا بینی های با سایز زیاد ، استخوانی هستند ولی در مورد بینی های گوشتی با انجام امور مراقبتی و تخصصی پس از جراحی ، فرم ایجاد شده تثبیت می شود.

طول زیاد بینی

فرم بلند و کشیده نیز یکی از ایرادات شایع بینی است .

زمانی که از روبرو به صورت فرد نگاه بیندازیم ، در حالت عادی وضع صورت طبیعی است ولی به هنگام لبخند زدن ، نوک بینی به حد واضحی پایین بوده و زیبایی را از چهره سلب می کند .

همچنین این وضعیت از نیمرخ آزاردهنده تر و ناشایست تر می شود .

سایر ایرادات شایع بینی عبارتند از : قوز بینی ، بزرگی نوک بینی ، بزرگ بودن سوراخ ها ، افتادگی و ناهمواری پل آن .

ترس از جراحی بینی

به دلیل اینکه بینی در مرکزیت صورت قرار دارد ، ایرادات آن تاثیر زیادی در زیبایی چهره می گذارد و رفع اختلالات ظاهری بینی بر زیبایی چهره تاثیر مثبت دارد.

جراحی زیبایی بینی جزو جراحی هایی است که طرفداران بسیاری دارد ولی برخی از افراد به دلیل ترس از بیهوشی یا عارضه هایی که شنیده اند ، میل خودشان به انجام رینوپلاستی را سرکوب می کنند و سعی می کنند با ایرادات شایع بینی کنار آیند.

عوارض حاصل از جراحی بینی بستگی به تسلط و مهارت جراح بینی دارد به همین دلیل ترس از عوارض ، دلیل قانع کننده ای برای عدم انجام راینوپلاستی نمی باشد.

در صورتی که جراح بینی خوب و ماهری را انتخاب نمایید نباید نگرانی بابت بروز عوارض داشته باشید.

ایرادات شایع بینی

هزینه جراحی بینی چقدر است؟

همانطور که در مطالب قبلی ذکر کردیم بینی می تواند ایرادات بسیاری داشته باشد و این امر بر تعیین هزینه تاثیرگذار است.

برای تعیین هزینه عمل بینی در ابتدا بیمار باید توسط جراح بینی معاینه شود زیرا نوع بینی و اختلالی که باید برطرف شود در تعیین هزینه جراحی زیبایی بینی نقش دارد.

برای مطلع شد از هزینه راینوپلاستی به جراح بینی مدنظرتان مراجعه کنید.

Call Now Button